본문 바로가기
오늘/소우주

Creep - Daniela Andrade (노래 가사 해석)

by 너도알고나도알고 2020. 5. 10.
반응형

 

You were here before

Couldn't look you in the eye

You look like an angel

Your skin makes me cry

 

너는 전에도 여기 있었잖아
네 눈을 똑바로 쳐다보지 못했어
너는 천사 같아
너의 피부는 나를 울게 해

 

You float like a feather In a beautiful whirl

I wish I was special

You're so very special

But I'm a creep

I'm a weirdo

What the hell am I doing here?

 

아름다운 세상에서 너는 깃털처럼 떠다녀
내가 특별했으면 좋겠어
넌 정말 특별해
하지만 나는 소름 끼치는 사람이야
나는 괴짜야
내가 여기서 대체 뭘 하는 거지?

 

I don't belong here

I don't care if it hurts

I want to have control

I want a perfect body

I want a perfect soul

I want you to notice

 

나는 여기에 있을 사람이 아니야
나는 아프더라도 상관없어
나는 통제력을 갖고 싶어
나는 완벽한 몸을 원해
나는 완벽한 영혼을 원해
네가 알아줬으면 좋겠어

 

when I'm not around

You're so very special

I wish I was special

Oh she's running away

Oh she's running

Oh she's running away

Oh she's running

 

내가 곁에 없을 때
넌 정말 특별해
내가 특별했으면 좋겠어
그녀는 도망가고 있어
그녀가 달리고 있어
그녀는 도망가고 있어
그녀가 달리고 있어

 

Whatever makes you happy

Whatever you want

You're so very special

I wish I was special

 

무엇이 너를 행복하게 하든지 간에
네가 원하는 것은 무엇이든지
넌 정말 특별해
내가 특별했으면 좋겠어

반응형

댓글